.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص
ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه

دکتر"علی محمد شاعری"استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،فر هنگ ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رقاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص مبالغ لازم در این خصوص نشست و گفتگو داشتند

به گزارش شمال نیوز،دکتر"علی محمد شاعری"استاندار گلستان در این دیدار به اتفاق مدیران یاد شده با وزرای مر تبط اسکندری ،صفار هر ندی و مصری در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص مبالغ لازم در این خصوص نشست و گفتگو داشتند .
در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ، برحل مشکل پنبه کاران استان در قالب حمایت از کشاورزان پنبه کار و اختصاص یارانه به صادرات پنبه تاکید شد و در ادامه در خصوص مشارکت شرکت پشتیبانی امور دام کشور در احداث کشتارگاه صنعتی دام در استان گلستان بحث و تبادل نظر شد.
در بخشی دیگر از این ملاقات نیز بر پیگیری و احداث پروژه های مصوبات هیات دولت در استان تاکید شد. همچنین در دیدار با وزیر فر هنگ ار شاد مقرر شد :ردیف های اول ،چهارم و پنجم موافقت نامه هیات وزیران در استان در خصوص مبلغ یک میلیارد ریال برای تجهیز و تکمیل مجتمع های فر هنگی استان احداث یک مجتمع فر هنگی برای مر کز هر و برای احداث یک فر هنگسرا در مر کز استان اعتبارات لازم از طرف وزارت خانه مر بو طه اختصاص داه شود . در بخش بهزیستی مقرر شد :از محل اعتبار بندی تبصره 15 بخشی از اعتبار فقر زدایی کشور به استان گلستان اختصاص داده شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.